لل شکست بوکس ایران درآسیا و المپیک.رضوانی

واقعیت خود زبانی آشکار دارد و بلوف دیوار بلندی به نام حاشا ...
من می روم ..!! من خواهم رفت !! من نمی بایست می آمدم !!
صحبت از واکاوی و بررسی علت شکست بوکس در المپیک 2016 ریو
در یکی دوروز گذشته مطبوعات و سایت های خبری ایران با این ادعا تیتر زده اند که علت ناکامی ودلایل شکست بوکس را فدراسیون پاسخگو خواهد شد ..؟؟؟
که البته در طول یک هفته اخیر نیز رئیس فدراسیون با مصا حبه ای در جراید و همین سایت های خبری از وزیر ورزش گرفته تا مربی تیم ملی بوکس و بوکسور المپیکی ایران را به موارد مختلف متهم نموده علت این عدم توفیق را بی کفایتی عدم همراهی مجموعه و خلاصه هزار و یک دلیل موجه از نظر خود عنوان می کند لذا از آخر به اول ادعاهای متناقض که بعدها شیطنت مطبوعاتی لقب گرفته فقط به 9 مورد آن می پردازیم .
1- شناسه خبر:2-7-2016 ورزشی مشرق نیوز، ورزشی 10
بوکس ایران در حالی تنها با یک نماینده در المپیک حضور خواهد داشت که رئیس فدراسیون مدعی شده بود در صورت عدم کسب چهار سهمیه از ریاست این مجموعه خداحافظی خواهد کرد. به گزارش مشرق، ناکامی بوکس ایران امسال از جایی کلید خورد که تیم ملی کشورمان اوایل فروردین ماه در مسابقات انتخابی المپیک در سطح قاره آسیا(چین) حضور پیدا کرد و با شکست همه ملی پوشان خود، ناکامی بزرگی را رقم زد. شکست مشت زنان در قهرمانی آسیا علاقمندان به این رشته المپیکی را برای یافتن دلایل شکست سنگین در چین، به فرو برد
2- شناسهٔ خبر: 2933468 - سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ ورزش > سایر ورزشها تست دوپینگ یکی از بوکسورهای اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا که به مدال برنز نیز دست پیدا کرده بود مثبت اعلام شد. ، تست دوپینگ بوکسور تیم ملی که در رقابتهای قهرمانی آسیا به مدال برنز رسیده بود مثبت اعلام شد. مسئولان دوپینگ ایران در تست دوپینگی که دو هفته پیش از اعزام تیم ملی بوکس به رقابتهای قهرمانی آسیا گرفته شده متوجه وجود مواد نیروزا در بدن حسن شاهینی بوکسور وزن 81 کیلوگرم تیم ملی شده اند. علی دانشمند فر دبیر فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: مسئولان دوپینگ ایران این موضوع را به اطلاع ما رساندند. آنها با درخواست خود ما دو هفته قبل از اعزام تیم ملی به رقابتهای قهرمانی آسیا از ملی پوشان تست دوپینگ رفتند که مشخص شد تست یکی از بوکسورها مثبت بوده است.
3- تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵سرویس کیهان » اخبار
ناک اوت شدن بوکس ایران در راه کسب سهمیه المپیک ریو
تیم ملی بوکس ایران بدون کسب سهمیه المپیک ریو از مسابقات گزینشی باکو به کار خود پایان داد تا در آستانه حضور در المپیک تنها با یک سهمیه قرار گیرد.
مسابقات بوکس گزینشی المپیک ریو از 27 خرداد در باکو با حضور 469 بوکسور از 105 کشور آغاز شد و تا چهارم تیر ماه نیز ادامه خواهد داشت، اما بوکس ایران در این رقابتها ناکام ماند و هر هشت بوکسور و پنج مربی بی سابقه ترین رکورد اعزام را داشت بدون سهمیه المپیک با دست خالی به ایران بازگشتند.39 بوکسور از مسابقات گزینشی باکو می‌توانستند سهمیه بگیرند که سهم بوکس ایران صفر سهمیه بود و بوکس ایران با این نتیجه‌ای که گرفت یکی از ضعیف‌ترین نتایج تاریخ خود در راه کسب سهمیه المپیک را به دست آورد.
4- خبر فارسی ›› خبر ›› خبرگزاری فارس 94/11/16
نهرودی پروفسور بوکس است / و پسرم حلال مشکلات
این مطلب به قلم استاد مسعود مصطفوی مربی ملی و قهرمان اسبق آسیا به نگارش آمده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 مرداد 1395برچسب:, | 13:6 | نویسنده : رضوانی |